بهترین نمونه رژیم وگان‌ کدام رژیم غذایی میباشد؟ چطور برای رژیم وگن برنامه ریزی کنیم؟ میان‌وعده‌های سالم وگان کدام میان وعده ها میباشند؟ گیاهخواری در دوران بارداری یا شیردهی به چه صورت میباشد؟ نکات مهم در مورد رژیم غذایی وگن چه نکاتی میباشند؟

در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم داد،همراه مجله اینترنتی ماهتوتا باشید.

عدس نخود و توفو می‌توانند کمبود پروتئین وگان‌ها را جبران کنند. می‌توانید عصاره مخمر را نیز به مواد بالا اضافه کنید تا علاوه بر طعم خوب، ویتامین B12 شما نیز تأمین شود. نیمی از بشقابتان را با سبزیجات پر کنید و با دانه‌های کتان، کلزا، روغن گردو یا شاهدانه تزیین کنید. ید، چربی و پروتئین توسط بدن جذب شده و باعث سلامت پوست و مو می‌شود.

مصرف یک قاشق غذاخوری کتان آسیاب‌شده، دانه چیا یا دو قاشق غذاخوری روغن برای بدن کافی است. شما می‌توانید جذب این مواد معدنی انرژی‌زا را با ترکیب منابع گیاهی با غذاهای ویتامین C افزایش دهید؛ مثلاً عدس را با مرکبات یا فلفل ترکیب کنید،با مجله اینترنتی ماهتوتا همراه باشید.

نمونه رژیم غذایی هفتگی وگان‌ها

رژیم وگان
رژیم وگان

حتما بخوانید » طرز تهیه ریس